بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ دانلود رايگان بازي خوش امديد در اين وبلاگ جديدترين بازي هاي انواع سيستم عامل ها و كامپيوتر و كنسول ها قرار ميگيرد اميدوارم لذت ببريد
ایمیل مدیر : sabersm@mihanmail.ir

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS
 
بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C
نویسنده صابر حكمتي پور  تاریخ ارسال جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C, در ساعت 17:13

 Constant C بازی فکری و خارق العاده ربات کوچک Constant C

Constant C عنوان یک بازی جدید و بسیار تامل برانگیز , با سبکی دو بعدی و بسیار شبیه به بازی معروف Limbo بوده که در آن به یک ربات کوچک کمک می کنید تا ماموریت هایی را که بر دوش او گذارده شده اند را با موفقیت به پایان برساند. اکثریت موجودات زمینی به طرز عجیبی ناپدید شده اند و امید بازماندگان به شما است. تمامی جهان را تاریکی دربر گرفته و بسیاری از نشانه های حیات از بین رفته اند. در این میان این ربات تلاش می کند تا با حل معما های پیچیده ای که بر اساس فیزیک واقعی طراحی شده زندگی جدیدی را به همگان ببخشد. تمامی ماموریت های موجود در یک ایستگاه فضایی به انجام می رسند که در آن تعدادی دانشمند نیز برای پیشروی در مراحل کمکتان خواهند کرد.

این بازی شامل 100 مرحله سرگرم کننده و البته متفاوت بوده که در هر یک از آن ها چندین معما  همراه با پازل های جالب گنجانده شده که برای پیدا کردن جواب آن ها ممکن است ساعت ها ذهنتان مشغول شود و در نهایت این امکان نیز وجود دارد که به پاسخ نهایی دست پیدا نکنید ! از ویژگی های منحصر بفرد بازی Constant C می شود به گرافیک بسیار زیبا همراه با موسیقی های متن متناسب آن اشاره کرد. هم چنین از دیگر ویژگی های آن طراحی حیرت انگیز و خارق العاده ی محیط بازی در تمامی مراحل می باشد.این بازی بر اساس تست های هوشی ساخته شده که کسی که تمامی بخش های آن را بدون توقف و به سرعت طی کند از بهره هوشی مناسبی برخوردار است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 96.36 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه :

برای اجرای این بازی نیاز به نرم افزار Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 خواهید داشت که می توانید از اینجا دریافت کنید.

هم چنین برای نصب ابتدا پوشه بازی را از حالت فشرده ( zip ) خارج کرده و سپس فایل setup.bat را اجرا نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Translate By : TempWorld ::.